loading...
نــــیل موزیـک/آهنگ جدید /موزیک پاپ /موزیک رپ/فول البوم خوانندگان/عکس/فیلم
جـــــــــــــــوکـ ـر بازدید : 52 شنبه 07 تیر 1393 نظرات (0)

دانلود آهنگ با کیفیت ۳۲۰

Behzad Miladi – To Hame Donyami

دانلود آهنگ با کیفیت ۱۲۸

Behzad Miladi – To Hame Donyami

——————————

متن آهنگ بهزاد میلادی به نام تو همه دنیامی

چقد خوبه که تو اینجایی تو برای من مثل رویایی

داری تو سینه قلبی دریایی تو به چشم من خیلی زیبایی

تو همه دنیامی باورش سخته چقد تویی کنارم

تو خودت میدونی همه دنیای منی

تو که میدونی تورو دوست دارم

تو همه دنیامی تو که میدونی تورو دوست دارم

تو خودت میدونی همه دنیای منی

باورش سخته چقد تویی کنارم

همه چی عالی غصه تو خوابه

قلب من بازم خیلی بی تابه

توی این خونه زیر یه سقفیم

من و تو باهم خیلی خوشبختیم


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    مطلب مورد نظــر خود را ...
    آمار سایت
  • کل مطالب : 227
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 14
  • آی پی امروز : 60
  • آی پی دیروز : 21
  • بازدید امروز : 67
  • باردید دیروز : 28
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 95
  • بازدید ماه : 705
  • بازدید سال : 5,339
  • بازدید کلی : 45,533
  • کدهای اختصاصی