loading...
نــــیل موزیـک/آهنگ جدید /موزیک پاپ /موزیک رپ/فول البوم خوانندگان/عکس/فیلم
جـــــــــــــــوکـ ـر بازدید : 48 شنبه 07 تیر 1393 نظرات (0)

متن آهنگ دلم بی قراره محمدرضا هدایتی

 ♫♫♫

تو ای پاک ترین تو دل بی تاب من
تو آرامش این چشمای بی خواب من
تو ای عزیزترین لحظه ی بی طاقتی
ولی رفتی عزیزم به همین راحتی
وای دلم بی قراره دل من غصه داره
حسرت اون روزو داره که برگردی دوباره
وای که طاقت ندارم اسیر روزگارم
نیستی و من غصه دارم بدجوری بی قرارم

 

اگه لحظه به لحظه هامو با من باشی
تو آرامش قلب بی قرارم باشی
دیگه چیزی نمیخوام من از این زندگی
به جز اینکه تو همیشه کنارم باشی

وای دلم بی قراره دل من غصه داره
حسرت اون روزو داره که برگردی دوباره
وای که طاقت ندارم اسیر روزگارم
نیستی و من غصه دارم بدجوری بی قرارم

شبم با تو قشنگه پُره نوره پُره رنگه
دلم بی تو گرفته دلم بی تو چه تنگه
تویی آروم قلب خسته و دلواپس من
بیا ببین که قلب من چقدر با تو یه رنگه

وای دلم بی قراره دل من غصه داره
حسرت اون روزو داره که برگردی دوباره
وای که طاقت ندارم اسیر روزگارم
نیستی و من غصه دارم بدجوری بی قرارم

در صورت درخواست کارگروه تعیین مصادیق مجرمانه لینک دانلود برداشته خواهد شد !

پس از دانلود آهنگ مورد نظر خود , لطفا نظر خود را با ما در میان بگذارید

 

پخش آنلاین آهنگ محمدرضا هدایتی به نام دلم بیقراره


 

لینک های دانلود آهنگ محمدرضا هدایتی به نام دلم بیقراره


 
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    مطلب مورد نظــر خود را ...
    آمار سایت
  • کل مطالب : 227
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 14
  • آی پی امروز : 22
  • آی پی دیروز : 8
  • بازدید امروز : 25
  • باردید دیروز : 8
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 33
  • بازدید ماه : 748
  • بازدید سال : 4,582
  • بازدید کلی : 44,776
  • کدهای اختصاصی