loading...
نــــیل موزیـک/آهنگ جدید /موزیک پاپ /موزیک رپ/فول البوم خوانندگان/عکس/فیلم
جـــــــــــــــوکـ ـر بازدید : 49 شنبه 07 تیر 1393 نظرات (0)

متن آهنگ مرگ بر من متین معارفی

 ♫♫♫

دستهای ما کوتاه از زمینو آسمان
فریاد ما زیر آب در این جهان
آروم آروم از دست میرویم
بدون اینکه از زمان چیزی بفهمیم…چیزی بدونیم
دنیا بر ماست…زندگی بر ماست
همه چیز بر ماست..

 

مرگ بر من..مرگ بر تو
مرگ بر همه ی دنیایی که ساختیم
توو قلبم چیزی نیست جز نفرت
جز آهی..

خوش اومدی به دنیایی
که جز خون و نفرت چیزی نداره
به فردایی..به رویایی.. که جز سختیو بدبختی نداره

 ♫♫♫

مرگ بر من..مرگ بر تو
مرگ بر همه ی دنیایی که ساختیم
توو قلبم چیزی نیست جز نفرت
جز آهی..

در صورت درخواست کارگروه تعیین مصادیق مجرمانه لینک دانلود برداشته خواهد شد !

پس از دانلود آهنگ مورد نظر خود , لطفا نظر خود را با ما در میان بگذارید

 

پخش آنلاین آهنگ متین دو حنجره به نام مرگ بر من


 

لینک های دانلود آهنگ متین دو حنجره به نام مرگ بر من


 

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    مطلب مورد نظــر خود را ...
    آمار سایت
  • کل مطالب : 227
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 14
  • آی پی امروز : 69
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 96
  • باردید دیروز : 6
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 248
  • بازدید ماه : 532
  • بازدید سال : 5,166
  • بازدید کلی : 45,360
  • کدهای اختصاصی