loading...
نــــیل موزیـک/آهنگ جدید /موزیک پاپ /موزیک رپ/فول البوم خوانندگان/عکس/فیلم
جـــــــــــــــوکـ ـر بازدید : 147 شنبه 07 تیر 1393 نظرات (0)

—————————–

دانلود آهنگ سعید شایان به نام همین که تورو دارم

دانلود آهنگ با کیفیت ۳۲۰

Saeed Shayan – Hamin Ke Toro Daram

دانلود آهنگ با کیفیت ۱۲۸

Saeed Shayan – Hamin Ke Toro Daram

——————————

متن آهنگ سعید شایان به نام همین که تورو دارم

باز منو دیوونه تر کن از اینی که هستم

دستاتو مرهم این قلب شکستم کن

منو اون جایی ببر که هیشکی جز تو نیست

اونجا که قلب من و تو دیگه تنها نیست

بگو که همیشه احساسمو میشناسی

دوست دارم وقتی میبینم رو من حساسی

هیشکی جاتو توی قلب من نمیگیره

میدونم عشق میون ما نمیمیره

همین که تورو دارم تورو تنها نمیذارم

برام کافیه این حس قشنگو از تو دارم

میخوام تموم عمرم به پای تو بریزم عزیزم عزیزم

تنها با تو میشه تا ابرا سفر کرد

تا آخر خط رفت هر لحظه خطر کرد

تنها با تو میشه از غصه نترسید

میشه عاشقی کرد تا همیشه خندید


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    مطلب مورد نظــر خود را ...
    آمار سایت
  • کل مطالب : 227
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 14
  • آی پی امروز : 125
  • آی پی دیروز : 21
  • بازدید امروز : 138
  • باردید دیروز : 28
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 166
  • بازدید ماه : 776
  • بازدید سال : 5,410
  • بازدید کلی : 45,604
  • کدهای اختصاصی