loading...
نــــیل موزیـک/آهنگ جدید /موزیک پاپ /موزیک رپ/فول البوم خوانندگان/عکس/فیلم
جـــــــــــــــوکـ ـر بازدید : 56 شنبه 07 تیر 1393 نظرات (0)

————————

دانلود آهنگ با کیفیت ۳۲۰

Ahmad Reza Shahriyari (Ahmad Solo) – Vaghti Nabashi

دانلود آهنگ با کیفیت ۱۲۸

Ahmad Reza Shahriyari (Ahmad Solo) – Vaghti Nabashi

———————————-

متن آهنگ جدید احمد سولو به نام وقتی نباشی

وقتی نباشی غم تویه قلبم میشینه
غبار حسرت راه گلومو میگیره
وقتی نباشی این دل خسته میگیره
آروم نداره دلهره داره و بی تو میمیره
تنهایی سخته تمام لحظه های من سردن تنهایی مردم تمام دلخوشیه من برگرد
تنهایی بسه دیگه نفس نمونده تو سینه بی تو نمیتونم نذار غمت به قلبم بشینه
تنهایی سخته تمام لحظه های من سردن
تنهایی مردم تمام دلخوشیه من برگرد
تنهایی بسه دیگه نفس نمونده تو سینه
بی تو نمیتونم نذار غمت به قلبم بشینه
وقتی نباشی غم تویه قلبم میشینه غبار حسرت راه گلومو میگیره
وقتی نباشی این دل خسته میگیره آروم نداره دلهره داره و بی تو میمیره
تنهایی سخته تمام لحظه های من سردن
تنهایی مردم تمام دلخوشیه من برگرد
تنهایی بسه دیگه نفس نمونده تو سینه
بی تو نمیتونم نذار غمت به قلبم بشینه

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    مطلب مورد نظــر خود را ...
    آمار سایت
  • کل مطالب : 227
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 14
  • آی پی امروز : 51
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 67
  • باردید دیروز : 6
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 219
  • بازدید ماه : 503
  • بازدید سال : 5,137
  • بازدید کلی : 45,331
  • کدهای اختصاصی