loading...
نــــیل موزیـک/آهنگ جدید /موزیک پاپ /موزیک رپ/فول البوم خوانندگان/عکس/فیلم
جـــــــــــــــوکـ ـر بازدید : 48 شنبه 07 تیر 1393 نظرات (0)

—————————–

دانلود آهنگ هاید و ناصر صدر به نام از خدا خواسته

دانلود آهنگ با کیفیت ۳۲۰

Hayed Ft. Naser Sadr – Az Khoda Khasteh

دانلود آهنگ با کیفیت ۱۲۸

Hayed Ft. Naser Sadr – Az Khoda Khasteh

——————————

متن آهنگ هاید و ناصر صدر به نام از خدا خواسته

به من نگاه کن واسه ی یلحظه

نگات به صدتا آسمون می ارزه

من از خدامه بکشم نازتو

تا بشنوم یک لحظه آوازتو

من از خدامه پیش تو بمونم

جواب حرفامو خودم بخونم

من از خدامه بمونم دیوونت

سر بذارم رو شونه ات نشونت

من از خدامه بمونی کنارم

من که بجز تو کسیرو ندارم

من از خدامه که نباشه دوری

فقط دلم میخواد بگی چجوری

من از خدامه که یروز دعامون

بره تو آسمون  پیش خدامون

به عشق این که بعد اون همه درد

خدا یبار نگاهیم به ما کرد


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    مطلب مورد نظــر خود را ...
    آمار سایت
  • کل مطالب : 227
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 14
  • آی پی امروز : 12
  • آی پی دیروز : 21
  • بازدید امروز : 16
  • باردید دیروز : 28
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 44
  • بازدید ماه : 654
  • بازدید سال : 5,288
  • بازدید کلی : 45,482
  • کدهای اختصاصی